Contador visitas

sábado, 1 de enero de 2011

ME SIENTO ENGAÑADO

Esta tarde mirando la lista de la FIDE actualizada veo que el torneo que he jugado en Martorell este año, el grupo C no lo han computado para elo FIDE,cuando pone claramente en las bases de este torneo que si computa:

BASES QUE REGIRAN EL XXVI TORNEIG DE MARTORELL

1.- Hi podran participar tots els jugadors amb llicència actualitzada de la FCE .
2.- Sistema suís a 9 rondes, vàlid també per a Norma de M.C.
3.- Es formaran 3 grups :
Grup A: mestres i pref. amb ELO >= a 2000.
Grup B: jugadors amb ELO 1825 i 1999.
Grup C : jugadors amb ELO fins a 1824. Els ELOS indicats son orientatius, ja que el mínim per grup seran 25 jugadors.
4.- El torneig començarà el dissabte 18 de Setembre del 2010 a les 16,30 hores i continuarà els dissabtes (2, 9, 16, 23 i 30 d’octubre, 6, 13, 20 de Novembre), recordem que farem jornades de descans; el 25 de setembre aprofitant la Festa Catalana d'Escacs.
5.- El ritme de joc serà per al grup A i B: 90 minuts per jugador amb increment de 30 segons per jugada.El ritme de joc serà per al grup C: 2 hores a " finish " per jugador.Si passats 30 minuts del començament de la partida el jugador no està present perd el punt.
6.- El local serà el Recinte firal de Ca n’Oliveras.
7.- Homologat per la FCE, previ informe del CCAE. Vàlid per elo FIDE, FCE i FEDA

Siento decir que no estoy de acuerdo con esta forma de actuar,no se si es un error pero espero que alguien me de una explicacion del porque no computa el grupo C somos jugadores igual que los del B y los de A pagamos una cuota de inscripcion ,nuevamente siento decir que no estoy de acuerdo con esta actuacion y evidentemente protestare ante la organizacion del torneo(repito a no ser que sea por algo que yo desconozco) pero las bases no dicen nada al respecto de no computar el grupo C.
Clicando en el titulo ireis al enlace de la FIDE donde esta el torneo computado

Siento decir que me siento engañado y defraudado.

No hay comentarios: